Rozhovor s Vlastou Burianem  z BuggyRent.cz

 
 
Ahoj Vlasto, my se tedy zase tak neznáme, ale vím, že ty teď už aktivně nejezdíš závody, ale máš v autokrosovém světě pořád co nabídnout, povíš nám o tvém projektu něco?
  Ano, letos jsem si poprvé po dlouhé době neudělal licenci a chci se naplno věnovat projektu BuggyRent.cz. Kdybych jezdil sám závody, tak nedám zákazníkovi ty důležité informace z jeho jízdy, tj, říkám, kde může rychleji, kde musí dřív brzdit a chci se jim věnovat komplexně, ne jen tady je buggy a jezdi si ... 
  Po spoustě let v Trabantcrossu, kde jsem po pár letech začal dělat webové stránky a následně i organizovat třídu Trabant v rámci Kosice Cupu a Mladoboleslavského poháru, se mi podařilo celý seriál vyhrát a další rok i obhájit. 
  Po té jsem se rozhodl pro velký krok do mistrovství republiky a rovnou divize 4x4 plechové vozy. Koncepce Fabie 1,8T 4x4 z Octavie se vydařila a vyjel jsem díky podpoře teamu titul Mistra republiky v D5 a vícemistra v D1, dnes Touring Autocross. Z důvodu nižších nákladů pak přestup do kartcrossu. A jelikož jsem byl zaměstnanec a přišla rodina, stál jsem před rozhodnutím, prodat nebo pronajímat. Volba nakonec byla jasná. A byl jsem mile překvapen, že se to ujalo a od pronájmu na závody se postupně od loňska zavedly i dárkové poukazy (vouchery) tréninky i firemní dny (eventy). 
Ale ty pronajímáš kárty jak třeba jako zážitek na pár kol, tak i na celý závod? 
  Ano, nabízíme všechny možnosti pronájmu. V rámci tréninku si může každý vyzkoušet kart sám, dále může jízdu darovat. Koho to chytne a zvládne dobře ovládat buggy, může si odjet závod. A jak jsem říkal, od loňska jsme díky pořízení druhého kárta zavedli i možnost firemních dnů, anglicky eventů. Teď máme dvě buggy s motory Yamaha R6, kterou jede špička divize a letos jsem přestavěl obě na novou verzi EVO, což je nová zadní náprava a nové tlumiče. 
A tak teď o Fabii do divize Touring Autocross, kde je jí konec? Víš o ní, sleduješ třeba výsledky?
  Fabii jsem prodal do Londýna a nakonec jsme ji tam i s šéfmechanikem Pavlem Skalickým i odvezli. Ale moc se tam neohřála a za rok putovala do Rakouska, kde s ní řádí v Rakouském mistráku Thomas Mican, ten ji dále vyvíjí.
Kdy jsi seděl naposledy v nějakém stroji při závodech a kde? 
  Loni jsem jel první dva závody Mistrovství ČR Humpolec a Novou Paku, v rámci tréninku první Kosice. 
V kártu?
  Ano, ale bylo to po roce a člověk ztratí ten správný odhad, kdy mu vyjde předjetí a kdy ne. Nesmí o tom přemýšlet musí vědět hned za půl vteřiny je už pozdě. Navíc, když je kárt zamluvený na další víkend, tak to člověk i podvědomě šetří a to na republiku není. Byl jsem na sebe naštvaný, že přece umím jet lépe. Jedna vyhraná rozjížďka v Humpolci mi ale náladu zlepšila. :)
Do Houdkovic tedy přivezeš jednoho kárta, bude tam trať na autokros, dala by se třeba i tam půjčit? 
  Přivezu jednoho, abych nezabíral místo dalším exponátům. V půjčení nevidím problém. Cenu mám 500Kč za 1 kolo = 1km, to je třeba trať v Sedlčanech, kde kárty půjčuji.
U nás bude mít trať asi tak  400 až 500 m, takže dvě kola za 500,-?
  Přesně tak, když bude zájem, minimální jízda za 1500,-  u vás tedy šest kol. Příprava trvá 10 minut, než se jezdec přezuje do závodních bot, nastaví se pásy a vysvětlí ovladání vozu.
A co třeba nějaká soutěž přímo na výstavě o voucher?
  Jasně není problém, něco vymyslíme, rád daruji poukaz na takové pěkné akci, třeba na čtyři kola u nás v Sedlčanech v hodnotě 2000,- . 
Tak děkuji za rozhovor a jdeme vymýšlet soutěž. :) Sledujte naše stránky a událost na Facebooku a dozvíte se o soutěži.

Ahoj Vlasto, my se tedy zase tak neznáme, ale vím, že ty teď už aktivně nejezdíš závody, ale máš v autokrosovém světě pořád co nabídnout, povíš nám o tvém projektu něco?

  Ano, letos jsem si poprvé po dlouhé době neudělal licenci a chci se naplno věnovat projektu BuggyRent.cz. Kdybych jezdil sám závody, tak nedám zákazníkovi ty důležité informace z jeho jízdy, tj, říkám, kde může rychleji, kde musí dřív brzdit a chci se jim věnovat komplexně, ne jen tady je buggy a jezdi si ... 

  Po spoustě let v Trabantcrossu, kde jsem po pár letech začal dělat webové stránky a následně i organizovat třídu Trabant v rámci Kosice Cupu a Mladoboleslavského poháru, se mi podařilo celý seriál vyhrát a další rok i obhájit. 

  Po té jsem se rozhodl pro velký krok do mistrovství republiky a rovnou divize 4x4 plechové vozy. Koncepce Fabie 1,8T 4x4 z Octavie se vydařila a vyjel jsem díky podpoře teamu titul Mistra republiky v D5 a vícemistra v D1, dnes Touring Autocross. Z důvodu nižších nákladů pak přestup do kartcrossu. A jelikož jsem byl zaměstnanec a přišla rodina, stál jsem před rozhodnutím, prodat nebo pronajímat. Volba nakonec byla jasná. A byl jsem mile překvapen, že se to ujalo a od pronájmu na závody se postupně od loňska zavedly i dárkové poukazy (vouchery) tréninky i firemní dny (eventy). 

Ale ty pronajímáš kárty jak třeba jako zážitek na pár kol, tak i na celý závod? 

  Ano, nabízíme všechny možnosti pronájmu. V rámci tréninku si může každý vyzkoušet kart sám, dále může jízdu darovat. Koho to chytne a zvládne dobře ovládat buggy, může si odjet závod. A jak jsem říkal, od loňska jsme díky pořízení druhého kárta zavedli i možnost firemních dnů, anglicky eventů. Teď máme dvě buggy s motory Yamaha R6, kterou jede špička divize a letos jsem přestavěl obě na novou verzi EVO, což je nová zadní náprava a nové tlumiče. 

A tak teď o Fabii do divize Touring Autocross, kde je jí konec? Víš o ní, sleduješ třeba výsledky?

  Fabii jsem prodal do Londýna a nakonec jsme ji tam i s šéfmechanikem Pavlem Skalickým i odvezli. Ale moc se tam neohřála a za rok putovala do Rakouska, kde s ní řádí v Rakouském mistráku Thomas Mican, ten ji dále vyvíjí.

Kdy jsi seděl naposledy v nějakém stroji při závodech a kde? 

  Loni jsem jel první dva závody Mistrovství ČR Humpolec a Novou Paku, v rámci tréninku první Kosice. 

V kártu?

  Ano, ale bylo to po roce a člověk ztratí ten správný odhad, kdy mu vyjde předjetí a kdy ne. Nesmí o tom přemýšlet musí vědět hned za půl vteřiny je už pozdě. Navíc, když je kárt zamluvený na další víkend, tak to člověk i podvědomě šetří a to na republiku není. Byl jsem na sebe naštvaný, že přece umím jet lépe. Jedna vyhraná rozjížďka v Humpolci mi ale náladu zlepšila. :)

Do Houdkovic tedy přivezeš jednoho kárta, bude tam trať na autokros, dala by se třeba i tam půjčit? 

  Přivezu jednoho, abych nezabíral místo dalším exponátům. V půjčení nevidím problém. Cenu mám 500Kč za 1 kolo = 1km, to je třeba trať v Sedlčanech, kde kárty půjčuji.

U nás bude mít trať asi tak  400 až 500 m, takže dvě kola za 500,-?

  Přesně tak, když bude zájem, minimální jízda za 1500,-  u vás tedy šest kol. Příprava trvá 10 minut, než se jezdec přezuje do závodních bot, nastaví se pásy a vysvětlí ovladání vozu.

A co třeba nějaká soutěž přímo na výstavě o voucher?

  Jasně není problém, něco vymyslíme, rád daruji poukaz na takové pěkné akci, třeba na čtyři kola u nás v Sedlčanech v hodnotě 2000,- . 

Tak děkuji za rozhovor a jdeme vymýšlet soutěž. :) Sledujte naše stránky a událost na Facebooku a dozvíte se o soutěži.

  I já děkuji a ať se vám výstava povede.

 

Více o BuggyRent.cz na jejich webových stránkách www.buggyrent.cz a na Facebooku.